Chcesz po prostu więcej telefonować?

HiPath 2000

Nowoczesny serwer komunikacji głosowej IP PBX SIP

Prowadzisz małą firmę, kancelarię lub pracujesz w domu?

Nowa platforma IP PBX HiPath 2000 łączy w sobie funkcjonalność routingu w sieci IP z obsługą pełnego zakresu funkcji telefonicznych ComScendo w jednym systemie. Jest to rozwiązanie dedykowane do sieci IP2g (drugiej generacji) oparte o otwarty protokół transmisji SIP oraz język programowania aplikacji JAVA. Serwer zapewnia prosty i szybki dostęp do komunikacji głosowej oraz transmisji danych za pomocą protokołu internetowego (IP) pracującego w standardzie H.323 oraz SIP. Urządzenie dedykowane jest do firm i oddziałów zatrudniających do 30 pracowników.

HiPath 2000 posiada obszerną gamę funkcji oraz umożliwia profesjonalną komunikację dzięki prostym w obsłudze urządzeniom końcowym Firmy mają możliwość wykorzystania pełnej funkcjonalności technologii IP dzięki interfejsom operatorskim IP VPN oraz standardom transmisji głosu SIP. Pozwala to w znaczny sposób ograniczyć koszty związane z połączeniami telefonicznymi między pracownikami i oddziałami firmy.

Najlepsze rozwiązanie IP na rynku w segmencie SME

IP PBX HiPath 2000 gwarantuje bezpieczną, wysokiej jakości, elastyczną oraz niezawodną komunikację IP:

  • Telefonia IP firmy Siemens oferuje szeroką gamę systemów zabezpieczeń przed hakerami oraz wirusami.
  • System zapewnienia jakości (QoS) gwarantuje wysoki poziom jakości dźwięku oraz ustala możliwie największy priorytet komunikacji głosowej;

HiPath 2000 gwarantuje wszystkie zalety komunikacji IP nie ograniczając przy tym funkcji telefonii TDM.

Zalety stosowania systemu IP PBX HiPath 2000

  • Niskie koszty zakupu, jeden system łączący w sobie router DSL, bramę (gateway); interfejs WLAN oraz punkty dostępu urządzeń analogowych pracujących w sieci LAN
  • Łatwa instalacja i konfiguracja przy pomocy oprogramowania oraz funkcji plug & play
  • Niskie koszty pracy przy zastosowaniu urządzeń IP (aplikacje H.323 oraz SIP)
  • Zmniejszone koszty konserwacji oraz administracji poprzez Web Serwis;
  • Bezpieczna komunikacja dzięki systemowi szyfrowania IP – IPSec oraz VPN;
  • System zabezpieczeń kluczami PKI dla użytkowników sesji
  • Elastyczna rozbudowa dzięki licencjonowaniu użytkowników;
  • Profesjonalna integracja z systemami HiPath poprzez CorNet IP/SIP Q, ograniczająca koszty transmisji
  • Otwarte interfejsy LDAP oraz JAVA do współpracy z aplikacjami innych dostawców

Funkcje serwera IP PBX HiPath 2000

  • router DSL: zapewnia abonentom dostęp do Internetu w czasie z wykorzystaniem niepublicznego adresu IP (DHCP, NAT/NAPT);
  • Gatekeeper: Rejestracja wszystkich terminali IP (telefonu, komputera PC, urządzeń przenośnych) zapobiega nieuprawnionemu dostępowi do sieci;
  • Brama IP: Umożliwia transmisje danych oraz głosu z sieci IP do sieci TDM w obydwu kierunkach.
  • Firewall: Umożliwia dostęp tylko wybranym adresom IP/portom zapewniając zewnętrzną ochronę sieci głosowej oraz danych firmy.
  • Mobilność stanowisk wielodostępnych: Poprzez wprowadzenie własnego numeru PIN pracownicy mogą zalogować się i mieć dostęp do osobistych ustawień telefonu na dowolnym stanowisku pracy.
  • VPN (Wirtualna Sieć Prywatna): Szyfrowanie oraz uwierzytelnianie IPSec zapewnia bezpieczeństwo sieci przedsiębiorstwa we wszystkich lokalizacjach. Zdalny dostęp poprzez LAN integruje urządzenia telepracowników oraz pracowników oddziałów w jeden system.
  • IPSec – zapewnia bezpieczeństwo, integralność oraz poufność danych przesyłanych przy pomocy protokołu IP. Protokół wykorzystywany w połączeniach IP VPN.
  • LWCA – system wymiany kluczy PKI bazujący na wymianie cyfrowych dowodów tożsamości (certyfikatów) pomiędzy uwierzytelnionym użytkownikiem a zaufanym zasobem. Protokół wykorzystywany w połączeniach IP VPN.
  • CorNet IP: Protokół IP do sygnalizacji oraz komunikacji głosowej udostepnia funkcje głosowe abonentom sieci LAN.
  • SIP (Protokół Inicjowania Sieci): Standardowy protokół telefonii IP, który jest kompatybilny ze strukturą otwartych aplikacji internetowych.
  • QoS (Jakość Przekazu): Komunikacji głosowej zawsze przyznaje się najwyższy priorytet transmisji w sieciach IP tak, aby dane głosowe mogły być wysłane szybko bez opóźnień i ograniczenia ich jakości.
  • Kodeki: Dane głosowe kodowane i przesyłane są w sieci IP zgodnie z protokołami G.711/723/729.

Aparaty telefoniczne IP

OptiGuide jest oprogramowaniem systemowym zapewniającym użytkownikom interaktywny kontakt z systemem IP PBX. Wszelkie komunikaty pojawiają się na wyświetlaczach aparatów telefonicznych w formie tekstowej oraz za pomocą sygnalizacji dźwiękowej i wizualnej LED.

Serwer IP PBX HiPath 2000 współpracuje z następującymi aparatami telefonicznymi:

  • optiPoint 410/410 S (SIP) – telefony IP oferują optymalną jakość dźwięku
  • optiPoint 420/420 S (SIP) – Najwyższej klasy telefony IP z klawiszami samoopisującymi
  • optiPoint 600 office – Najwyższy model z podświetlanym ekranem dotykowym. Może być użyty jako telefon cyfrowy lub jako urządzenie z dostępem do danych w sieci IP.
  • optiPoint WL2 professional / WL2 professional S (SIP) pracujące w sieci bezprzewodowej WLAN
  • wszystkie standardowe terminale DECT podłączone za pomocą portu analogowego (a/b) lub S0;
  • optiClient 130 – przekształca komputer osobisty w telefon czyniąc z niego centrum komunikacji głosowej, transmisji danych, poczty elektronicznej oraz komunikacji internetowej

Partnerzy

Sign in
classic
Forgot password?
×
Sign up

(*) Required fields

I agree with OptimaSales Terms & Privacy Policy

×